Branding . Digital . Social Media . Web Design . Print
Zobacz więcej. Odkryj siebie.
NICKEL Development • Branża deweloperska • Poznań
WYRÓŻNIENIE ZA PROJEKT STRONY WWW
Biofilia - od początku obraliśmy taki kierunek. FIQUS Marcelin i jego założenia pozwoliły nam tego dokonać. Sama nazwa będąca wariacją popularnej domowej rośliny dała temu dobry start. Oliwkowo-brązowa paleta dopełniona fikusami, unikatowymi kolażami i dynamiczną sesją zdjęciową to właśnie wyjątkowa inwestycja na poznańskim Marcelinie.
Projekty www i mobile
Tworząc landing page zachowaliśmy styl i klimat projektu dzięki czemu strona zdecydowanie wyróżnia się na tle konkurencji. Rozpoczęliśmy pracę od określenia funkcjonalności strony, następnie przeszliśmy do projektu graficznego, a "truskawką na torcie" był UX. Nie mogło zabraknąć wyszukiwarki 3D mieszkań, tabeli z różnymi opcjami filtrowania i sortowania czy rozbudowanej galerii zdjęć i wizualizacji.
W parze z desktopową stroną inwestycji idzie jej wersja mobilna. Nie wyobrażamy sobie tego inaczej. Projektowanie i tworzenie responsywnych stron internetowych to zdecydowany must-have.
Od momentu publikacji, analizujemy zachowania użytkowników na stronie, wprowadzamy zmiany, które pomagają w poruszaniu się i optymalizujemy wyniki.
Działania w social mediach
Elegancka siatka pozwoliła stworzyć wyróżniający się profil na instagramie, content na facebooku to zdjęcia z przeprowadzonej przez nas sesji zdjęciowej. Treści dopasowujemy indywidualnie do każdego portalu społecznościowego. Nie powtarzamy ich, a razem z tekstem przygotowujemy dynamiczne animacje i grafiki, lub jak my lubimy je nazywać, scroll-stoppery. Dla całego projektu prowadzimy również kampanie reklamowe Facebook Ads oraz AdWords.
Katalog i gadżety
Współpraca nad tym projektem obejmowała cały zakres prac. Od przygotowania identyfikacji wizualnej, przez projekt i wdrożenie strony internetowej, kończąc na przygotowaniu katalogu i gadżetów reklamowych. Wszystkie projekty graficzne przygotowujemy odpowiednio, zgodnie ze specyfikacją każdego rodzaju druku. Na tym jednak nasza praca się nie kończy. Na końcowym etapie, czyli wydruku katalogów, określamy rozdzaj papieru, jego grubość, lakierowanie UV i dodatkowe uszlachetnienia.