Rebranding . Digital . Communication . Web Design
Rebranding firmy deweloperskiej
TRU Development . Firma deweloperska . Wrocław
Trudo, firma z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu nieruchomościami postanowiła znacznie poszerzyć swoją działalność i mocno wkroczyć na rynek deweloperski. Jak to zrobiliśmy?
Branding
Zaczynaliśmy od starej nazwy spółki: Trudo, którą, ze względu na niezbyt dobre skojarzenia, postanowiliśmy zmienić. Aby nie odbiegać daleko, od tego co już powstało i co jest rozpoznawalne w pewnym stopniu we Wrocławiu, trudność przeobraziliśmy w prawdziwość.
Tak powstała nazwa TRU Development, a zaraz po niej koncept na całą modernistyczną identyfikację marki. Jasnozielony kolor Trudo zamieniliśmy w ciemną, butelkową zieleń - klasykę z odrobiną brutalizmu. Zarówno logo, jak i wybrana typografia ma na celu nawiązywać do architektury oraz wzbudzać poczucie stabilności i bezpieczeństwa inwestycji wśród klientów.
WWW
Przy tworzeniu strony internetowej bazowaliśmy na sygnecie oraz kształtach wyciągniętych z identyfikacji marki. Często strony deweloperów są przepełnione treścią i mało intuicyjne, a w niejednych można się zagubić jak w dobrym labiryncie z kukurydzy. Tutaj postawiliśmy na design i minimalizm informacji. Mniej, a bardziej konkretnie, ponieważ w całym tym procesie nie zapominaliśmy, że w dalszym ciągu budujemy wizerunek i zaufanie do marki od samych podstaw.
Social Media
W parze z nową stroną internetową odpaliliśmy również firmową premierę w kanałach Social Media. Komunikacja nastawiona na budowanie zaufania, doświadczenia i designu… wszystko by być TRU. Wspólnie z klientem działamy i budujemy coraz większą społeczność, ale chcemy zaznaczyć, że dopiero się rozpędzamy. Widzimy dużo więcej niż tu i teraz, a dzięki temu, możemy planować i skupiać się również na przyszłych planach i akcjach, których w swoim worku pomysłów mamy całkiem sporo.