Identyfikacja wizualna marki
Nietuzinkowy projekt wymaga nietuzinkowych rozwiązań. Takie właśnie jest logo Odrzańskich Bulwarów: interesujące, nowoczesne i stylowe. Przy jego projekcie zaszaleliśmy, dlatego branding uzupełniliśmy naszymi ulubionymi kolorami. Stonowanym grafitem i bielą oraz wybijającym się pomarańczem.
Projekt www
Przy tworzeniu strony internetowej również postawiliśmy na niestandardowe rozwiązanie. Na stronie głównej pojawiły się kręcone przez nas filmy z okolicy inwestycji. Jest się czym chwalić, bo mogliśmy polatać nad Odrą i szczecińską Łasztownią, a odbijające się w wodzie słońce, z widokiem na najlepszą część Szczecina, robi wrażenie. Na stronie nie zabrakło najważniejszych narzędzi, czyli wyszukiwarek i cenników mieszkań, które dopasowane są również do urządzeń mobilnych.
Prace nad projektem zakończyliśmy ulotką sprzedażową. Na stosunkowo małej, bo liczącej 4 strony, ulotce umieściliśmy wszystkie najważniejsze informacje, a do tego część starego miasta, katedry, zamku i Odry.