Identyfikacja wizualna marki
Jak połączyć jeden projekt, który kierujemy do dwóch, bardzo różnych grup klientów? To zmartwienie Dom Developer zostawił nam, a my przekuliśmy je na propozycję, która okazała się strzałem w dziesiątkę. Jedna główna wizualizacja, dwa kierunki w których odbiorca może iść. Kolory kontrastowe, mocno rzucające się w oczy. Razem stanowią swego rodzaju scroll-stopper. Nic tu nie jest przypadkowe. Niestandardowy pomarańcz i turkus wyzwalają w odbiorcy pozytywne odczucia, nasuwają na myśl domowe ciepło, odpoczynek, dobrą inwestycję. Wszystko uzupełniliśmy przejrzystym, nowoczesnym logo.
Projekty www i mobile
Projekt www wymagał od nas stworzenia produktu 2 w 1 - komunikacja została poprowadzona dwutorowo: do przyszłego mieszkańca oraz do inwestora, który zakupi mieszkanie w inwestycji. Każda z dwóch opcji, posiada dedykowane treści. To wszystko spięte jest jednym, głównym menu, w których nie mogło oczywiście zabraknąć rozbudowanej wyszukiwarki i cennika. Strona jest responsywna, a zakładki zaprojektowanie tak, aby klient przeglądający je na małym ekranie telefonu, nie miał problemu ze znalezieniem poszukiwanych informacji.
Projekty deweloperskie w głównej mierze opierają się na wizualizacjach inwestycji. Wspieramy i koordynujemy przygotowanie ich od początku do samego końca. Nadajemy im kierunek oraz wybieramy ujęcia, które przyszłościowo wykorzystujemy przy tworzeniu reklam i katalogów. W tym przypadku nie mogło być inaczej. Oprócz sekcji sprzedażowej, poświęciliśmy kilka stron katalogu na ekspercką analizę opłacalności inwestowania w nieruchomości pod wynajem, którą ubraliśmy w przystępne wykresy i teksty.