Branding . Digital . Web Design . Print

Branding . Digital . Web Design . Print .

Identyfikacja inwestycji

GARDINO PARK GARDINO PARK

DOM.developer • Branża deweloperska • Wrocław

Zieleń za oknem, prywatne strefy rekreacyjne, bliskość parku - to główne atuty inwestycji DOM.developer.  Identyfikacja dla niej to była czyta przyjemność.

Identyfikacja wizualna marki

Identyfikacja wizualna marki

Takie projekty lubimy, z dużą ilością zieleni i w pobliżu parku. Na samą myśl czujemy się jakbyśmy siedzieli na ławce z ulubioną książką i łapali porcje witaminy D. Rozmarzyliśmy i się i dokładnie w taki nastrój chcieliśmy wprowadzić przyszłych klientów DOM DEVELOPER. Postawiliśmy na nazwę, która będzie bezpośrednio wskazywała na okolicę i charakter tej inwestycji. Logo, mniej oczywiste, przedstawiające blaszkę liścia, nawiązuje oczywiście do natury, a jego płynne kształty - do spokojnego życia.

Wizualizacje i folder

Koordynując tworzenie wizualizacji zwróciliśmy szczególną uwagę na mniej oczywiste ujęcia - zbliżenia balkonów czy tarasów. Chcieliśmy złapać jak najwięcej emocji i charakteru tego projektu. Naszym zadaniem było również zaprojektowanie katalogu inwestycji, dlatego stworzyliśmy standardowy folder w unikatowym stylu. Znajduje się w nim wszystko co najważniejsze. Informacje o inwestycji, lokalizacja, przykładowe rzuty mieszkań. Wszystko to ubraliśmy w formę, styl i kolory GARDINO PARK.

Projekt www i mobile

Postawiliśmy na sprawdzony rozkład strony internetowej, z podwieszanym menu na górze strony, w którego centralnej części umieściliśmy logo inwestycji. Jest to jeden z bardziej intuicyjnych schematów poruszania się po stronach www, a dodatkowo współgra z innymi stronami tego samego dewelopera.